19 de desembre 2007

EL QUE M'AGRADA

tenir sort, Menorca, el meu pis, reciclar, estrenar roba, l'incens, els núvols, Barcelona, la paella, els gossos, el sol, la dutxa, les plantes, Morcheeba, la Mala, els llençols nets, Inocencia Interrumpida, sentir, la pell morena, la plaça Sant Josep Oriol de Bcn, la de Sant Felip Neri, el plastiqueo, la lluna, el Rubianes, el cabell llarg, el cine espanyol, les espelmes, Marlango, la platja, Riudecanyes, les illes, gent que he conegut, les verbenes, la cultura, les terrasses, el color, la il·lusió, la gent guapa, el ballantines amb cola, estar a casa, el vi, prendre el sol, Gent del Barri, l'Èlia, les Balears, l'Albert, Silenci?, la gent atrevida, els meus germans, els meus pares, la pina, els que ja no hi són, les iniciatives, la televisió, treballar a gust, el Sergi, Marian Keyes, la farandula, l'intercanvi, les coses noves, el Born, les tendències, els records, les fotos, l'Amy Winehouse, conèixer gent, entendre la vida, internet, cuinar, Garbanzito, recordar, superar-se, Aida, les mans, Vanidad, créixer, els àtics, ajudar, riure, observar a la gent, estar contenta, l'empatia, passejar pel barri Gòtic, Kandinsky, les hawaianes, les revistes de decoració, la fòrmula 1, la meva família política, llegir llibres que no et deixen indiferent, A quien ama Gilbert Grape, el propi criteri, el Mad i l'Ot, els complements, la meva infantesa, les mandarines, els pingüins, sentir-se bé, ikea i la república independent de casa meva, jugar fins que s'encenguin el llums, el videoclip de Dirty, el món rural, els canalons de la loli, Dare de Gorillaz, les cases amb piscina, El Beso, les bodes, les llars de foc, Nazario, internet, el pop-art, Giratutto de Macaco, el soroll de les onades, les revistes del cor, la gent que s'arrisca, Rambla Catalunya, la música que em diu coses, la Bebe, les oportunitats, el periode laboral al CCCB, els jocs de taula, Roseanne, l'Almodovar, tenir gent a casa, la seguretat, el soroll dels carrers de Riude als vespres d'estiu, l'esgorfa, sentir-me valorada, la vista del tros, moure'm, cumplir anys, fer tot això per algú...