16 de gener 2008

DE MALA LLET DE BON MATÍ, JODER

Si la gent pensés una mica amb els altres tot aniria molt millor, de veritat.
Aquest matí al tram. Cony, si veus que puja gent, aparta’t, deix entrar a la gent, que com tu, va a treballar, estudiar o a fer el que hagi de fer la gent. Doncs no, allà plantat com un putu estaquirot. I era jove, que això normalment ho fa la gent gran (quan han d’entrar o sortir del tram, metro, bus... sembla que hi hagi una bomba, surten amb els colzes per davant i el bolso ben afarrat.
Bueno, a lo que iba. No hi ha res que em toqui més la polla, la gent que fa nosa, que molesta i que sembla que li agradi. Com quan van tres perones en fila i bloquegen la vorera... aghhhh... dieu-me maniàtica, però com portis una mica de pressa o vagis carregada de bosses del mercadona caminant... pam! bloqueo.
A sobre, el tio d’aquest matí, tenia una cara d’assassí del Putxet que te cagas, i una patxorra....
I com pot fer pudor una persona a les 8 del matí? (incís: no és el cas del que tenia cara d'assasí, si no una dona que se m'ha posat al costat). Que no es renta, dutxa, banya la gent? Hi ha qui diu ‘jo al matí no em dutxo, fa fred i em fa peresa’... vale, vale, vale... però hi ha la nit, vas a dormir net i al matí roba neta, desodorant... aquestes coses... pos no! Una peste d’haver currat 8 hores seguides al sol a una cantera que te mueres... això, també, és no pensar en els altres
Cada vegada som més egoistes i individualistes, val, potser jo la primera, però no costa res una mica d’empatia, al conduir, a l’anar pel carrer, a la rutina diària vaja... segur que les coses anirien millor i no em fotaria de tanta mala llet de bon matí. Això no pot ser bo de cap manera.