16 de febrer 2008

NO M'AGRADA

els preus abusius, que em toquin els cullons, la dreta, la violència gratuïta, que m'encenguin el cigarro, la foscor, perdre el temps, el desordre, que m'apretin a la carretera, el color lila, els dies grisos, tenir el singlot, les ungles llargues, l'Acebes i el Zaplana, perdre gent que m'estimo, l'església i tot el que comporta, la tònica, els sapos o gripaus, sortir de festa i arribar quan ja és de dia a casa els meus pares, el Bill Murray, treballar en el que no m'agrada, els 'taps humans' a les voreres, tenir mal de cap, l'Enrique Bunbury, els bracelets-anells que van de la 'munyeca' al dit, la pujada dels preus i la vida en general, la lentitud, no poder tenir el pis que desitjo, els toros, la epaña profunda, les obligacions, els viatges en autobús, els llapissos sense punta, l'or, dormir sense coixí, que facin varies coses que m'agraden a la tele, les platges d'aigua bruta, aquelles mini-motxilletes penjades a l'esquena, la Roser, segons quins coberts, donar la nota, les joies, l'Amor (GH9), els peatges, no ser conscients del que ens queda per poder aprofitar molt més els temps, no poder disfrutar més de la meva família, portar rellotge, Identity, les pintades al carrer, estar nerviosa, no tenir la suficient empenta per fer el que m'agradaria, el color blau marí, les platges abarrotades, el vent, els pantalons llargs massa curts, sentir-me observada...