15 de febrer 2008

satisfeta de mi mateixa

Avui he anat a ensenyar dues instal·lacions a uns clients del País Basc per terres gironines. Sola. La primera sortida, d'aquest tipus, sola. A les 10 havia d'estar a La Bisbal de l'Empordà. El dia no ha començat com havia de fer-ho. Obria els ulls a les 7.30. Meeeerda! Dutxa ràpida, cafè volant i porta.
Havia de creuar tot bcn per les rondes i pillar autopista i volar. Sort que la ronda nava bé. Surto de l'autopista a una hora que dius, guai. Pos no. He trobat de tot, boira, camions, obres... como no, m'he confós de cruïlla i m'he passat l'entrada al lloc en sí. Total, quan he arribat allà els clients ja hi eren. I jo 'lalalalala'. Comencem bé.
La visita bé. Acabem. Cap a l'altra. Però jo no hi havia estat mai i havia de donar la sensació que la coneixia com si fos casa meva, vamos. Pos no. Evidentment, he passat per davant i jo ni l'he vist. Uns 100m més endavant, poso els 4 intermitents i excusant-me els he fet tornar enrere, això tapant el mapa que portava a la guantera, les indicacions de com arribar a les dues cases... una mica més i he d'amagar a un copilot, joder! Entrem a visitar-la. Bé.
Hem acabat anant a la platja on es banyaran els usuaris en qüestió i els hi ha semblat tot de puta mare.A cap de les dues cases que hem estat ens han ofert un cafè, ni un got d'aigua, vamos. Jo sabia que els més correcte hagués sigut que els hi hagués ofert d'anar a prendre un cafè, un vermut, a dinar... però amb les presses no portava un duro i hagués quedat fatal parar a una caixa per treure diners (que no sé d'on els hagués tret però bueno), però no ho he fet. Ells es quedaven a difrutar de l'Empordà un parell de dies i jo cap a casa, a una hora raonable ja hi era. Truco al capo per fer-li 5 cèntims de tot plegat i como no, m'ha retret el fet que no els hagués ofert res. Ho sabia.
  • M'he apuntat a un curs de photoshop subvencionat, un parell de mesos, 2 h els dilluns i dimecres de 19 a 21h. Espero que no em faci molt pal... Fa temps que ho hauria d'haver fet. I fa molts dies que m'estic mirant els cursos que fan a l'Escola de la Dona (una varietat increïble) però són d'octubre a maig, m'hauré d'esperar a la pròxima matriculació. Igual un curs de torn a la Massana, fins l'any que ve. I d'abril a juny em vull apuntar a ioga o a alguna cosa que em relaxi. Sempre ho dic i mai ho faig, per tant ja toca que els mesos passen volant i després me n'arrepenteixo de tot el que m'he arribat a perdre.

Ara estic tranquil·leta a casa. Aquesta nit toca un bon sopar, ampolleta de vi, i novetats cinematogràfiques a casa. Demà neteja, sorpresa del Sergi (aixxx ¿?), partit de col·legues i sopar d'aniversari. I diumenge ja vorem, res planejat. Em queda pendent: votar per correu, començar a preparar el regal de la mami, llegir i anar a veure un parell d'exposicions abans que s'acabin, entre mooooltes altres coses. I sento enveja saníssima de l'equip de Silenci?

Bon cap de setmana

2 comentaris:

Gatxan ha dit...

Tia, que bo. Si has passat per la C-66 entre l'autopista i la Bisbal vol dir que has passat molt a prop del meu poble...jejeje! I sí, és una merda de carretera que sempre està mig embussada... Bueno, però te n'has sortit molt bé amb els bascos, no? Olé, olé!

I sí els cursos de l'Escola de la Dona estan molt bé. Però mai n'he trobat un que m'anés bé per horaris... pfffffffffff.

Sorpresa del Sergi??? que és el teu cumple?

Ann ha dit...

i quin és el teu poble??
no, els 30 els faig el 21 d'abril... ja poso el 3 al davant!
la sorpresa és que m'ha portat al planetari de cosmocaixa, i hem anat aquest matí. Ta bé, no hi havia estat i ens ha molat i el museu tb, el bosc és una passada i les formigues tb!