17 de juny 2008

Vacancetes... mmmm


Tinc unes ganes de començar vacances i espaxurrar-me com aquest gat que he trobat per internet... uff...
Com he comentat en altres post, a la feina nem de cul, fins al 10 de juliol o porai no afluixarà la cosa, sort que l'1 comencem jornada intensiva, bien! Fem de 8 a 3, i la veritat que tenir les tardes lliures, per fer platgeta, migdiadeta o tocar-te la paxorreta, està de conya.
Per la resta, estic més tranquil·la, aquell nus que portava al meu interior es va defent mica en mica i veig les coses d'un altre color. A poc a poc i bona lletra, i de moment, estic tranquil·la, contenta i animada, i això que el temps no acompanya. Jo sóc de les que necessita el sol per funcionar, i tants dies grisos em fan arrossegar els dies (tot i que em passen volant) de manera que costa passar-los, però ara diuen que comença l'estiu realment, a vore si és veritat!
Aquest cap de setmana he fet un munt de coses, entre elles, el divendres vaig anar a sopar amb la Jo a La Zarabanda, us el recomano de totes totes. És un bar/restaurant que està al carrer Ferlandina (Raval), núm 55, és de creps salades, amanides, etc... realment està molt bé i estàs al rovell de l'ou per si després vols anar a fer una copa, ja sigui al Raval o al Poble Sec. També hem estat a l'Albricias, que és d'uns coneguts; a una obra d'estudiants de teatre (per compromís) però va resultar ser tota una sorpresa ben agradable; per Gràcia, pel Clot (eh, Se?)... ha estat bé.
I per acabar, aquests dies m'acompanya a tot arreu l'Adele, des de que la vaig descobrir a l'anunci de Heineken, que hi estic enganxada.

1 comentari:

Gatxan ha dit...

Annaaaaaaaaa! La foto del gat és un despitxorre, jejeje! Primer he pensat que era un dels teus i pensava: "com s'ho ha fet per pillar-lo així?"... En fi... Aquest any serà la primera vegada que tinc jornada intensiva a l'estiu... olé, olé, olé! No sé pas què faré. Bé, migdiada, suposo. Me n'alegro molt que ja estiguis més tranquil·la, contenta i animada. Bien!