18 de juliol 2008

EL QUE TENIM A LA NEVERA

Com ja sabeu, i ha quedat més que demostrat, sóc molt curiosa a les cases dels altres. M'encanta veure cases, ja sigui a les revistes, des del cotxe, caminant pel carrer (sempre, sempre miro amunt a les terrasses), ... i quan hi entro per primera vegada, ja no us dic res. M'encanta veure com la gent es distribueix les seves coses, el que consideren 'decoració', el que els hi és prioritat... sóc molt curiosa.
Pos bé, el que tenim a la nevera diu molt de nosaltres, molt. Una altra cosa amb la que em fixo, i allà vaig. Avui he pensat, 'i jo, què hi tinc a la nevera?'.
Doncs el següent (en aquest moment, no sempre està igual! a vegades està bollante i a vegades, hi ha un ratolí fotent-se un tiro...). ahí va:
- salsa de soja, perrins i ximixurri
- ketxup
- alcaparras
- olives arbequines
- aigua del tros del meu pare ( de pou, sempre anem garrafes amunt, garrafes avall, però val la pena. tota la familia veu la mateixa)
- cola zero
- 2 iogurts 0% plàtan mercadona
- formatge burgos, de cabra, en quesito i per amanida
- salsitxes
- pernil salat, dolç pels gats (cada dia en sopa 1 cadaun), pavo a tacos i pavo a talls
- margarina
- 1/2 bossa d'amanida florette (ohhh florette)
- philadelphia light
- cava
- llet desnatada
- gazpatxo
- llesties encetades
- bajoques (mongeta tendre per qui no sàpiga què són)
- pinya natural
- 1 poma i 1 pera
- 2 tomàquets d'amanir del poble (quina diferència!)
- 1 endivia
- ous
Ja us dic, és 'momentani'... però tot i així, diu molt d'un mateix.
I vosaltres? què hi acostumeu tenir? o què no hi falta mai?

4 comentaris:

Núria ha dit...

A la meva nevera no hi falta mai el fotmatge!! En tenim de tots tipus: de cabra, curat, tendre, parmesà... mmmmmmhhhh! que bo!!!!

Gatxan ha dit...

Buf... jo com tu a vegades tinc la nevera que, de tan buida, fa pena...jejeje! A veure, així de memòria, ara mateix: aigua, suc, llet, vi, cervesa sense alcohol (ecs, fastigosa), un enciam, iogurts (d'això mai en falta), formatge ratllat, cigrons per fer hummus, tzatziki, mermelada, margarina, un fuet, formatge de raclette, una llimona, mongetes... I... no sé... segur que m'estic deixant coses però és que fer llista així...

Saps en què em fixo, jo? En el que té la gent penjat a la porta de la nevera. Postals, fotos, entrades, llistes, missatges... I com són els adhesius... Ja veus.

Ann ha dit...

què és tzatziki?
mmmm m'encanta l'hummus!!

Gatxan ha dit...

És aquella salsa feta de iogur, pepino, menta... Normalment te'n posen a restaurants grecs, libanesos, etc. Doncs a una botiga del meu barri en venen una de ja feta que està de muerteeeeeeeeeeeeee!