04 de juliol 2008

REBAIXES, JORNADA INTENSIVA I VACANCES SENSE VIATGE

Oi oi oi... quin abandono estiuenc...

Ahir vam anar de rebaixes, quina gentada que hi havia al centre, por diossss, a mogollon... entre turistes, compradors/es compulsius/ves, estudiants sense escola... un agobio vaya. Anàvem de tenda i tenda, i parada per fer una birra, tenda, tenda, birra... i així fins que ens ho van tancar tot..
El dilluns vam començar jornada intensiva, de 8 a 15h. siiiii jodeeerrr... anda que no es nota... tot i que encara vaig de cul, entre feina, curs, i eventos varios... però la cosa ja canvia, oitant!
El curs de photoshop s'acaba el dia 16 de juliol. ole ole, perquè ara la veritat és que es fa pesat. Abans, com que sortia a les 18h i començava a les 19h, empalmava una cosa amb l'altra i casi que 'ni m'enterava', però ara... fa pal, la veritat.
La valoració és molt bona, he après moltes coses i realment xalo molt. Em fa pal anar-hi però quan hi sóc, em passa el temps volant. A veure si al setembre m'animo a fer-ne un altre.
Aquestes vacances encara no sabem què farem. No vam voler pillar-nos res de viatge, perquè ilusos de nosotros, l'any que ve ens agradaria anar a fer la ruta oest del EEUU, i volíem estalviar... JAJAJAJAJAJA i uns cullons!!! i quedant-nos a Catalunya, anant d'una banda a l'altra no ens pulirem el pressupost d'un viatge???? po zi
Però bé, algo farem, de casa, a casa els pares, de casa d'un amic a una altra... i així passarem l'agost. Tot i que espero fer una escapadeta, encara que sigui en cotxe, de 4 dies!!! almenys... tot i que sempre hi ha aquestes últimes ofertes que igual val la pena i tot...
Doncs, això, a esperar que passi el juliol i disfrutar d'uns dies de vacances, que ja en tinc ganes...