01 de setembre 2008

TOT TORNA A LA NORMALITAT...

Uf.... ja s'ha acabat l'agost, quasi l'estiu, el no tenir horari...
Avui és el primer dia que faig jornada sencera i que em quedava a dinar a la feina i tinc un mal de cap... que dura que serà aquesta setmana!
Quan hagi pogut recollir alguna fotico d'aquest estiu ja en faré un resumillo. No hem fet res però hem fet de tot. Ha estat genial, la veritat, però ara toca tornar a centrar-nos i a agafar aire!
Així doncs, ja torno a ser per aquí. Mica en mica

4 comentaris:

lin ha dit...

mica en mica s'omple la pica! benvinguda a la sauna barcelonauta! i a disfrutarrrrrr!!!!!!!!

Anònim ha dit...

ànimus que ja queda menys pel cap de setmana!!!! ;-))
Tornar a la rutina costa, i mooooollllltttttt!!!
(encara continuo amb l'ordinador espatllat a casa i a sobre!, estic d'exàmens!) :-((
Petonikus!!!

Gatxan ha dit...

Ei!! Benvinguda! I ànimus amb el retorn!

Núria ha dit...

Anna!! Com va la tornada???
T'estàs adaptant??
Jo de moment només de matins, però hi ha tanta feina per fer que ls hores es fan curtes i a casa encara tinc un munt d'ordinador cada tarda... però què hi farem! els mestres vivim així de bé! jajaja.
Un petó!