18 de desembre 2008

1R ANIVERSARI


Avui fa un any que vaig obrir aquest blog... ole ole!!! i que cuuuumplas muuuuuchos más....
Demà a les 8 del matí agafem un avió cap a Lisboa fins diumenge a la nit. Quines ganes!!!! És el regal d'aniversari que li van fer al Serg els amics pels seus 30 anys.
Fa molt de temps que tinc ganes d'anar a aquesta ciutat, tothom diu que té molt encant. Aprofitarem a tope el cap de setmana. Des del 1r aniversari de boda, que vam anar a Mallorca, que no viatgem els 2 sols. Ja toca, no???
Ja en faré un bon post.
I res, per si la cosa s'allarga, com veig que últimament em passa, aprofito per desitjar-vos a totes i tots un MOLT BON NADAL !! A disfrutar dels àpats, de la família, dels amics, d'aquests dies... tot i que jo sóc de les que pensen que ho hem de fer aquests dies i tot l'any, però vaja, sempre ens agrada enviar bons desitjos. I de desitjar bones vacances! que en el meu cas són del 23 al 7, i qui més qui menys, sempre té uns dies de descans. Ole Ole



Fins ben aviat! Vaig a fer-me la maleteta...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

a aprofitar dels fantàstics i encantadors carrers de Lisboa!!!

Bones vacances i BONES FESTES!!!

Petonetes!!!

Gatxan ha dit...

Feliç bloganiversari!!!!!!jejeje! I QUE GUAY lo d'anar a Lisboa!!!!!!!! Ooooooooooooh! És una ciutat preciosa, amb una llum molt especial! Espero que t'hagi agradat i que us ho hagueu passat teta amb el Serg. Petons i bones festes!!!

lin ha dit...

ja explicaràs com anat! bons àpats i bones festes!

Núria ha dit...

Anna, com ha anat per Lisboa??
Nena, volem crònica i foticossssss. Segur que vau estar la mar de bé! És genial com es desconecta en un cap de setmana fora.
I ara a descansaaaaaaaaar...
És necessari.

Bones festes i bones vacances!!
Un petonàs!