04 de març 2009

TAFANEJO...

M'encanta tafanejar, ser curiosa, que em sorprenguin les coses...
Volia compartir amb vosaltres un parell de blocs que he descobert últimament i que he tingut una sorpresa ben agradable:
- La Cuina Vermella: unes receptes del més temptadores (fixeu-vos amb els croissants d'abans!) amb unes fotos xulíssimes i colors temptadors
- Casi en Serio: és el 'diari personal' de la Jackie Rueda, que se'n va anar de Caracas a Montreal al 2005 amb les seves filles i el gat, i allà va començar a escriure aquest bloc.
També m'encanta llegir magazines tipus Tendencias, Vanidad, B-Guided, Hmagazine...
Sense marxar molt del tema, encara que no toqui... estic encantada que dilluns comenci Ànima al 33, no serà mai Silenci?, que m'encantava, però necessitem un programa d'aquestes característiques a la TV.
Un altre dia ja faré capítols següents de sons, visions i gustos.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

I a qui no li agrada tafanejar?? Sempre pots apendre coses noves!!!
Muakss!!!
PD: parlant de tafanejar... ara feina dies que no et mirava... ;-))

Jackie ha dit...

Muchisimas gracias!!!!!!!!!!!!!!

QUE SORPRESA! ♥

La cuina vermella ha dit...

Hola Anna, moltes gràcies per 'tafanejar-nos'! si ens permets, anem a 'tafanejar' casa teva.
Un petó ben fort.