05 de gener 2011

Any nou, propòsits nous...

Ja fa un any del tradicional post per aquestes dates.
I aquest 2011 no podia ser menys!
Fent balanç del que demanava per aquest 2010, la veritat és que no ens podem pas queixar. Ha sigut un any tranquil, potser massa, perquè de novetats, a part de quedar-me embarassada, ni una!
- Pel que fa a la salut, no em puc queixar, ni per mi ni pels meus. De moment tot està igual i que duri! A més, hem tingut una alegria! He sigut padrina el dia de Sant Esteve, una nena preciosa, la Paula! La meva germana es va quedar embarassada 5 setmanes abans que jo. Ara a esperar la cosineta, a veure quan vol sortir.
 - A la feina, molt millor que temps enrera, tot i la crisi i diferents aspectes negatius que hem passat, puc dir que estic il·lusionada de nou i de moment, tot va per on ha d'anar.
- De viatges, res de res! Al febrer vam anar a Mallorca un cap de setmana i punto! uaaauu!!  :(
Però al quedar-me embarassada, vam decidir fer un estiu tranquil al poble i voltants amb la família i els amics.
- Augmentar la família, demanava.... això sí! només queden 3 setmanes! Quines ganes!
- Al pis de moment, res de res, amb l'embaràs vam voler canviar, però tal i com estan les coses, de moment, impossible. S'ha de dir però que amb els canvis estem força contents.
 - I res, per la resta, força tranquils. Cada vegada més enamorada i molt molt il·lusionada per l'arribada de la Lia.

Pel que fa al 2011, el que em proposo és el següent:
 - Primer de tot, saber fer de mare, el millor possible. Que tot vagi molt i molt bé i que agafi aquesta nova experiència amb tota la força i optimisme que es mereix. Tinc la sort de poder estar amb ella fins al mes de juny, per tant, aprofitar cada moment i cada minut per ser la mare més feliç de món.
 - Compartir cada una d'aquestes coses amb el Serg i ser tant o més feliços que ara.
 - Salut, moooolta salut per mi, per la Lia, pel Serg i per tots els meus. Si hi ha salut, la resta, bé més o menys rodat.
 - Si es pot donar el cas, tenir l'oportunitat de canviar de pis, però per aquest 2011 ho veig complicat.
 - Conservar feines i pujar, sempre pujar! Mai baixar...
 - Que aquest any estigui ple d'aconteixement i aventurines, com a nosaltres ens agrada.
 - Sentir-me bé en aquesta nova vida que comença i...
 - Tranquil·litat, com sempre demano i molt bons moments, a la fi i al cap, això és el que importa. No demano més.

Salut i sort en aquest 2011! Procureu sentir-vos bé!!