23 de març 2012

COSES MEVES

- M'agrada molt més el dia i la claror que la nit i la foscor
- He nascut i crescut en un poble petit i ho valoro moltíssim, crec que és una cosa que influencia moltíssim, i positivament, en la manera de ser
- Sento pena per moltes coses, no ho puc evitar
- No m'agraden les cols de brusel·les, la tripa, les bledes i els profiterols; i m'encanta el salmó, l'arròs, la ceba, les maduixes i les carxofes
- Mai m'ha afectat la regla en el meu caràcter
- Tinc molta empatia, a vegades massa
- Sóc maniàtica amb els coberts amb els que menjo, en col·locar els plats i el paper de water i no puc dormir amb la porta de l'armari oberta
- Sóc patidora de mena, i això és una de les coses que més m'amoïnava al ser mare, però me n'he donat compte que pateixo més per les coses externes que per les que tinc més a les meves mans
- No m'asseco mai el cabell
- Sóc incapaç de robar res, a petita escala evidentment, em delataria jo mateixa a l'instant
- Odio tenir el singlot, faig qualsevol cosa per treure-me'l, sigui on sigui
- No puc amb l'or
- Per culpa d'on visc, m'he tornat intolerant amb alguns col·lectius i la seva manera de viure
- No m'agrada parlar per telèfon, i per això no acostumo a trucar
- Sempre veig més llarga del que és la distància que he de saltar, i una vegada salto, me'n dono compte que no era tant, que ho hagués pogut fer molt abans, però sempre hi ha alguna cosa que em recorda que és massa per mi
- La meva filla m'ha despertat el millor de mi. Sense cap mena de dubte és el millor que he fet a la vida.
- I el seu pare és el 50% del que sóc, almenys a dia d'avui, i des de fa gairebé 16 anys
- No sóc gens rencorosa, el que m'ha fet mal o s'ha interposat en el meu camí, ho aparto i segueixo endavant, i no acostumo a mirar enrere
- M'encanten les cases i la manera de viure de la gent, sóc molt observadora. En aquest i en molts altres aspectes
- M'agrada estendre la roba i no em barrufa treure la pols
- Necessito envoltar-me de gent que em carrega d'energia i m'encanten aquests moments
- Però alhora, tinc els meus moment antisocials
- Barcelona va ser i ha sigut tot el que esperava
- Sóc d'estiu. M'encanta el mar, el sol, la pell morena i els dies llargs
- M'inspira la creativitat, la bona intenció, els colors, la fotografia, les ganes de viure, les petites coses, els missatges directes, el que fa descubrir-te, les ganes d'aprendre i les ments obertes
- Tinc por al mal i patiment dels meus però no tinc gens de por a la mort
- Puc parlar d'aquest tema obertament per la malaurada sort que he tingut en el que m'envolta
- Sóc més de coses petites que de grans
- M'encanta tallar-me les ungles, i per això odio les ungles llargues
- El romaní, la farigola i el llorer són les meves herbes preferides
- Faig bona lletra perquè es una cosa que sempre m'hi he mirat molt, encara ara, i amb les faltes igual
- Odio posar gasolina
- M'agrada conduir: molt de dia però gens de nit
- Sóc una afèrrima apassionada de les illes, i sobretot de Menorca
- No m'agrada fer les coses per obligació o compromís, quan surt, és per alguna cosa i ho acostumo a aprofitar. Suposo que he sortit al meu pare.
- Lligat a això, no sóc de compromisos
- M'agraden els animals, tota la vida he viscut amb ells
- M'estimo, amb les meves carències i defectes, però estic contenta del que sóc i el que faig en aquest món. Tot i que tinc claríssim que caminem sols i és com ho hem de fer, però m'agrada pensar que col·laboro en fer el camí agradable i a vegades especial a la gent que tinc al meu costat
- Coses petites, però alhora enormes. Això és el que em mou i fa que procuri assolir el meu objectiu: sentir-me bé

2 comentaris:

Sergi ha dit...

M'ho acabes de llegir en primera persona i, una vegada més, has tornat a impressionar-me. No deixes de sorpendre'm. Tant pel que dius com per com ho dius.
Setze anys donen per molt, però jo, desitjo la vida sencera al teu costat. Amb el que t'agrada i amb el que no. Amb el que et fa riure i amb el que et fa por. Amb el que et fa sentir insegura i amb el que et fa sentir la més gran.
Et vull a tu.
La teva esencia. La que vaig conèixer d'adolescent i que ha fet de mi un home de profit.
T'adoro i sé que sempre ho faré. Passi el que passi.
Id

Gatxan ha dit...

Anava a deixar un comentari però quan he llegit el que t'ha escrit el teu company... La resta seria trivial. Que bonic. En serio