01 de febrer 2008

CRÒNICA D'UN DIA GRIS

No ha començat massa bé el giorno, la veritat.
He pujat al tram com cada dia per anar a currar i a la següent parada ha pujat el revisor. Jo estava davant de la màquina de picar i quan he tret la t-10 per ensenyar-li m'ha demanat el dni per posar-me una multa. i jo einc ¿?¿?¿. em diu que quan ha pujat ell jo he picat. flipo. el tram com un ou. m'he encés com una mala cosa. pregunto si algú ha vist que jo havia marcat i tothom fiuiiiittt... esto no va conmigo. què fort. quina puta impotència. total, intentant-li dir que mirés l'hora que jo havia marcat i l'hora que era. 2 minuts de diferència. clar, d'una parada a l'altra. però res, ell erre que erre que m'havia vist. amb tot això, nant discutint i ell nant escribint la puta multa. arribem a maria cristina i li demano que baixi que jo he de baixar. una vegada a fora, hem continuat 'discutint', ell dient la seva i jo la meva, i al final-finalíssim em demana disculpes dient-me que entengui que molta gent ho fa. I A MI QUÈ !!!! cullons! pico cada putu dia, pulint-me les t-10 que és un contento i a 7,20 que van, joder!! aghhh pujava aquell carrer encesa i amb 10 minuts de retràs...
Superada la primera prova, me'n dono compte, per dir-ho d'alguna manera, que sóc la que menys cobra de tota la plantilla. toma ya. i una cinquena part del que cobra el capo. es lo que tiene. bé, canviem de tema.
Hem fet un parón de 2h per celebració d'aniversari. aquí tot bé.
Dentista. M'han tret el paladar (el de ferro, eh!). guai. ja era hora, després d'un any... nem avançant però moooolt a poc a poc.
Dono voltes i voltes que no faig res del que porto temps proposant-me. projectes varis. ja profunditzaré més endavant. però estic enquellada ves per on.
Ara, cafè amb gel, icat fm, cigarret i blog. tarda tranquil·la, però amb moltes coses per fer i poques hores.
Dia gris, persiana trencada, sense fuster perquè no se cuando podré pasar i ja és fosc.
Espero que es pari un parell d'hores el rellotge i el dia acabi bé, que comença un cap de setmana i la cosa va buscada.
Moltes felicitats loli, ja en són 60 (jodeeerrr)
putu revisor...