08 de febrer 2008

la música que em fa sentir viva


En un altre d’aquests tests o testos o qüestionaris via mail que tant li agraden a la li, preguntava quina era la teva cançó preferida, i vaig dir que cap en concret. Jo no he sabut mai quina és la meva peli, la meva olor, el meu actor i actriu, la meva cançó... no sé, no tinc una sola cosa de res, mai ho he tingut.
I avui pensant en això, diga’m distreta o amb poca feina –era al tram venint a la feina-, he pensat que tinc algunes cançons que m’encanten:
- Otherwise de Morcheeba
- Dare de Gorillaz
- Disco Yonki de Dusminguet (el minut 2.20 és IM-PRESIONANTE)
- Missy Queen is Gonna Die de Tok Tok
...
I les que em deixo, que ara no em venen al cap! – no tinc massa memòria jo per aquestes coses... ja les aniré afegint

Últims descobriments: Marisa Monte, una brasilenya amb una veu en-can-ta-do-ra, Love of Lesbian, Feist...
I l’iPod va carregat de: Marlango, Muchachito Bombo Infierno, Amparanoia, Dusminguet, Amy Winehouse, Morcheeba, Delincuentes, PJ Harvey, Fangoria, Alaska (es la misma però no les cançons, increïble Mi Novio es un Zombi), Tribalistas, Mano Negra, Julieta Venegas...
varietat per qualsevol moment del dia

1 comentari:

Gatxan ha dit...

Sí, jo també sóc una "eclèctica" que t'hi cagues...