08 de febrer 2008

Quin solet que fa !

Ara feia dies que no escrivia, però és que he passat una setmana a la feina... uf! Quin agobio... Ara ja hem començat temporada 2008-2009 i entre vendre l’any que ve i la pressió per acabar de vendre aquest any per arribar al putu objectiu... ahhh i sempre hi ha como no, el que posa la nota xunga del dia, qui toca el cullons, vaya.

Però bé, alegria alegria que som divendres, fa un solet encantador i ve un finde repletito d’actes: aquesta nit a sopar a casa els colegues del cole del Sergi, ‘recuperats’ fa poquet, però de puta mare, com si no hagués passat el temps, a més són gent molt maca, hi estic molt a gust. Demà pugem al poble perquè fem una calçotada, som uns 45, 1000 calçots! Ohh que bé! Tot i que aquesta temporada ja els he provat! Si tot va bé, comptant la de demà, encara en quedaran 3... I diumenge fem una caragolada amb els amics... ale ale!!! Viva el colesterol, el fetge, el ronyó, la mixela i el acné! Ole ole ole jodeeerrr
Sort que entre setmana nem de verdura i planxa ... (ja serà menys)

Fa dies estava encallada. Continuo igual. No hi ha manera que posi les ganes i els cullons damunt de la taula i per fi faci tot el que tinc en ment... i mira que seria fàcil! Tinc temps, recursos, i ganes, sobretot, moooltes ganes. Què serà el que em farà decidir? A veure si ho puc exposar ben aviat...

Des de diumenge passat, som presidents de l’escala... que biennnn.... buf! Som unes 8-9 portes (no ho tinc massa clar perquè als baixos hi ha una porteta que allà dins em sembla que hi ha 2 pisos, micro pisos, zulos, o vete a saber, ilegals total, como no... I a cual més xungo. Que valgui la pena, de veï dic, som 3 o a molt estirar 4, la resta, immigrants que canvien constantment, molt sorolloso i bruts i que no ajuden gens a la convivència, total, pel que deuen pagar de lloguer... Quines ganes que tenim de pirar d’aquí, joder! Pos eso, un any de regnat. No toquen més ous

Bé, em sembla que no hi ha massa cosa més. La setmana que ve també serà durà. Tardes llarguíssimes. Dilluns i dimecres a Castelldefels de xunguíssimareunió, dimarts web al despatx fins a les tantes, dijous, guai, de visita a cases de colònies tot el dia, per la zona del Pallars Jussà, si fa el solet que vam tenir aquest dimarts de ruta, de conya!... però bé, he de pensar en els calçots, he pensar en els calçots...

2 comentaris:

Gatxan ha dit...

Deu n'hi do quina marxes portes, eh? Calçots? nyam, nyam...

Ser president d'escala és una merda. En serio. Jo ho he estat aquest any i la meva filosofia era: aguantar com fos i passar el regnat a algú altre el més aviat possible...jejeje!

Com que visites a cases de colònies del Pallars? Que xulo, no?

Núria ha dit...

Mmmmmm.... m'has fet venir ganes d'anar a menjar calçots aquest finde!!

Respecte a l'esport, jo t'ho recomano molt fer ioga (o pilates o el nom que es digui aquí), és impressionant que bé que surts de la classe! Jo sóc molt nerviosa i cada dia vaig a mil a la feina, sóc d'aquelles que em costa moltissim desconectar i sempre tinc el cap i el cos estressat... així que, els dimarts quan surto de fer Balance, sóc dona nova! El cos (i el cap!) ho agraeix molt fer una sessió d'aquestes en la que t'estires i et recuperes de l'estrés.
Prova-ho... creu-me! no t'empanadiràs!