21 de febrer 2008

NO PUEDO MASSSSSS
"juntos, juntos quiero bailar juntos juntos, juntos quiero bailar juntos quiero bailar juntos contigo mi amor Ven empieza a bailar el ritmo que te traigo ... levantando las manos..."
això és el que estic sentint a tota òstia des de casa. Per favorrrr!!! quien coño escolta això?? bueno, està clar, la vecindad... som de lo més normal que corra per la zona, sinó els que més. Manda huevos.
Ja està. Hem de canviar de feina, per poder guanyar més diners (ja ja). Saber-los administrar (seria difícil) i canviar de pis. Sé que allà hi hauria un altre tipus de problema o incomoditat, però arggghhhh ! de verdad que hasta los wins, però és lo que hay. En el seu moment no podíem optar a res més, joder. I ara, ven això, amb el que ens costaria i torna't a posar a buscar habitacle, i como no pedimos poco... és igual, no ens fem mala sang. Todo se andará.
La ratxa continua igual de xunga. Això deu ser el temps, Gatxan. A la feina igual d'agobiada i sense avançar. Anclada en el mateix lloc.
Sempre ens queixem, però a vegades cal un canvi, no sé. La necessitat de veure les coses més enllà del que tens cada dia al davant. Sort de les petites coses, què faria sense la meva gent, l'iPod, els mails amb foto de la Lídia, les cervesetes de tarda amb la gent que t'alegra el dia, els plans de cap de setmana...
Animussss joder, animussss

2 comentaris:

Gatxan ha dit...

Doncs potser sí que és el temps, potser sí... aish, quina setmana, eh? Les cervesetes a la tarda són lo millor del món. I els plans pel finde també. M'ha agradat lo de animussssss joder animussssssss. És com si m'apretessis a mi també.

Núria ha dit...

Jo també penso que és el temps, fa dies que estic de baixada... sobretot des que m'he tornat a posar a estudiar les p... oposicions!