29 de febrer 2008

COSITAS VARIAS

feia molt dies que no escrivia... !
però és que el temps passa mooolt ràpid i no he trobat el moment ni l'ispiració per sentar-me un moment davant del blog.. nem per parts:

- a la feina molt millor. Sempre s'han de deixar passar uns dies perquè tot es torni a posar al seu lloc, i ara potser està tot més tranquil i jo estic més a gust amb la meva feina, tot i que sempre hi ha alguna cosa que et toca els collons.

- pel que fa als projectes, tot penjat :-( -com sempre, vaya, en mi linia...- no tinc plaça, de moment, al curs (estic en llista d'espera) i encara no he concertat la visita a la ong... sempre ho deixo tot per última hora i després hi ha coses que no s'acaben de fer, pero estoy en ello, estoy en ello

- una molt bona notícia, al final, i després de molt estrés, molta intercomunicació i moltes xales, hem muntat una escapadeta de cap de setmana. 9 xavalines, de moment, ens en anem a sevilla, cádiz, tarifa.. l'últim cap de setmana de maig. Siiii jodeeerrrr. Pot estar molt bé

- i una molt mala notícia, tot i que esperada i irremediable, ja ens han pujat la hipoteca. 80eurets al mes. toma ya. i el sou 60 més... com hem d'anar bé???

- ara vinc del dentista i m'han dit que el mes que ve, o m'arrenquen una dent o em posen un clau a l'os, per fer lloc... que guaaaaaiii

i de moment, esto es todo. aquest finde nem de dinar familiar i diumenge hem de fer coses a casa, o aquesta és la idea. I tot ocupat fins a ves a saber quan. però millor.
ale, bon finde

2 comentaris:

Núria ha dit...

Sevilla tiene un color especiaaaaaaaaaaal...
Que xulo aquest viatget! Us anirà molt bé per desconectar, a més cap a finals de maig s'hi ha d'estar de conya per allà al sud: sol, tapetes, terrassetes, marxa... mmmmmh, quina enveja, ja m'ho imagino!!!!

Gatxan ha dit...

Que bé, un viatget de dones!!!! Jo fa moooolt que no en faig cap... M'encanta aquella zona: tapeo, bon temps, bon ritme de vida... fantàstic! Ànimus amb el dentista...