05 de març 2008

què em passa?

estic una mica nerviosa. d'aquí mitja hora me'n vaig cap al Garraf a fer la meva primera visita sola. Sola! Sé que no em moriré... a més, sempre m'he hagut d'enfrentar a altres coses que no em creia capaç de fer i millor o pitjor me n'he sortit.
Però no sé què em passa que últimament estic molt cansada, em costa dormir, no me'n recordo de les coses, estic nerviosa... ai ai ai
mmmm tinc ganes de descansar i de carregar piles. ho necessito més que mai. descansar. i carregar piles.

3 comentaris:

Gatxan ha dit...

Anna, ànimusssss! Segur que la visita deu haver anat molt bé! I pel que fa a descansar i carregar piles... aguanta i pensa en el viatget pel sud o.. fas alguna cosa per setmana santa? Doncs ja falta menys!!!!!

Ann ha dit...

la visita molt bé i sitges s'hi estava de muerte! però és q porto uns dies... fatal fatal
per set santa res 'espcial' amunt i avall i el dia 5 d'abril a alemania!!

M. J. Verdú ha dit...

Espero que puguis descansar i tranquil.litzar-te (a tots ens fa falta). Aprofita la Setmana Santa per reposar i fer el que t'agrada.
El teu blog està molt bé