26 de març 2008

DE TORNADA, AMB BICI 'NOVA' I TUPPERSEX

Bueno, bueno, bueno... quina setmaneta més curta. Aquests dies han anat molt bé: tranquil·la, bona companyia, bons aliments... i pupes noves (últimament no sé què em passa que tinc un iman per toda dolencia que ande perdida, joder): encara estic encostipada, m’he autolesionat els 2 braços... i tinc el llavi com el cul d’una mula. Ja vaig comentar que em vaig amorrar a un aparador al Born (diga’m curiosa) el diumenge que va baixar la Li. Doncs no sé si se m’ha infectat o què, però se m’ha posat... vaya, que ni la Veneno. Digooo.
Per fi m’he fet el Bicing, ja era hora. I més ara que estic com a molt inspirada a fer esport. Pujo cada dia les escales del curro (4 pisos, els mateixos que a casa, on em sento obligada a pujar-les pq no hi ha altra opció), vaig del curro a casa caminant (30’), i he començat a fer bici estàtica a casa (només porto 1 dia i 20’, però si no m’animo jo...). M’he començat a prendre el tema del jalo una mica en serio pq serà l’hora de posar-se a prendre el sol i no trobaré tovallola que hi càpiga...
Què us sembla?? Moderna, eh! Jajaja és de la sogra quan era jove i es posava bombon a casa. I he pensat que abans de comprar-ne una, millor comprovar si realment m’hi enganxo o no.. falta customitzar-la una mica amb quatre gomets de colors... per donar-li un aire de modernitat, si cabe...

Aquest divendres a la tarda una amiga ha organitzat un TupperSex a casa seva (és com les reunions de fiambreres que feia ma mare quan era més jove a casa, però amb productes més eròtics que els recipients de plàstic...), el sexshop a casa, vaya. I la tia s'ho ha currat, diu que hi haurà maduixes i cava i tot... mmmm.
I el dia 4 ens en anem a Mannheim, Alemanya, a un macro-festival techno con lo mejorcito en cartel. Quines ganes. A més som 6 molt ben avinguts. I farem Franckfurt i Mannheim. Fiuuu! escapada de finderela. De divendres a diumenge. Ara! el dilluns amb pala m’hauran de recollir al curro... però guai, tot el que sigui agafar un avió, m’entusiasma. Siii jodeeerr

3 comentaris:

Gatxan ha dit...

Nena, quanta activitat, no??? Jo també fa poc que m'he fet del Bicing i m'encanta. En serio. Cada dia l'agafo i ho trobo molt xulo això d'anar en bici per Barcelona. Ara bé, jo no baixo de la vorera... jejeje!

Ja et veig tunejant la bici estàtica de la sogra...jejeje!

Per cert, t'han arribat els bolsos de Privalia? A mi me'ls han canviat per uns que no m'agraden gents...

Núria ha dit...

Un tuppersex!! Que xulo!! Jo ja n'he fet dos i m'ho he passat de conya semppre. La diversió està assegurada!!
Ja ens ho explicaràs, eh...

Ann ha dit...

Gatxan, doncs la veritat és que com que ja no estaven disponibles els que volien, vaig passar. Després vaig trobar una botiga on tenien restes de coleccions tirades de preu i allà si que pam! bossa al canto...
Ja et dire´què tal això del Bicing, de moment encara no he rebut el carnet.. el que hauré d'aprendre és la normativa, perquè em sembla que et poden multar, no??
Núria, ja en faré una crònica! jo no he anat a cap encara! jajaja