28 de març 2008

Llarga vida a l'Albert Espinosa!

Em va encantar. Ahir vaig a anar a la presentació del llibre que us parlo a un post anterior, El Mundo Amarillo, a l’Fnac de l’Illa.
Hi havia l’Albert Espinosa, l’Elisenda Roca i l’Eloy Azorín (per cert, súper vergonyós i vermell com un tomàquet tota l’estona). Després de parlar una representant de l’editorial, va presentar el llibre l’Elisenda Roca. Una passada. Es veu que coneix molt a l’Albert i va donar 23 raons (número significatiu al llibre, el 23) per estimar-lo (a ell, no al llibre, que també...). Es va emocionar moltíssim. Realment, que t’escriguin una cosa així... Va estar molt molt bé.
Després va parlar l’Eloy Azorin. Es veu que també són molt amics arrel de sortir a l’última peli de l’Albert, ‘No me pidas que te bese, porque te besaré’. També va estar bé, molt espontani. També es va emocionar moltíssim. I per últim va parlar ell.
Ja l’havia vist a l’Abuela de Verano, a Ticket, a La Tarda... he vist també Planta 4, La Vida en 65’... però no m’havia entrat mai tant com arrel de sentir-lo per la radio, i ara ja... m’encanta.
Va dedicar el llibre als seus pares que estaven a primera fila, al meu costat (avantatges d’anar sola als llocs, sempre hi ha cadires sueltes...). I aquí encara es va emocionar més i ens va emocionar a tots.
Tinc unes ganes de començar a saber qui són els meus grocs...

I després, al cine a veure la pre-estrena de Despierto, amb la Jessica Alba i el Hayden Christensen. Al principi bastant conyazo, però va resultar una sorpresa ben agradable. Està molt bé.

1 comentari:

Gatxan ha dit...

L'altre dia vaig acompanyar una amiga a comprar el llibre. Em va prometre que me'l deixarà quan l'acabi perquè, sí, tenia molt bona pinta...

Per cert, acabo de veure els teus dos comentaris sobre el problema amb el link... solucionat, doncs? me n'alegro!