01 d’abril 2008

Puges al telecadira? No, merci, vaig a peu

El Tupper Sex divendres va estar molt bé. Al final érem unes 15 noies disposades a veure i a escoltar tot el que aquella maleta ens podia oferir... encara no sé com hi cabia tot allò alla... ;-) jajaja. Pos eso, unes rises, un esprai ben frescoret, una maduixa deliciosa, i unes maduixes delicioses -gràcies she, tot una currada- un desatascador enorme, una comercial molt cachonda i moltes ganes de provar la compra (per encàrrec fins dijous... :( )

Se'm va fer tard i no vam marxar al poble fins dissabte, on vam celebrar el cumple de la Pi, 85 ben portats anys i de la Io, 33, l'edat del barbes. Un fart de peix a casa el papi. De conya.

Corre, torna a agafar el cotxe i vola fins a Bcn, on ens esperaven per nar cap a la Cerdanya a momir. A mig camí, vam fer parada per comprar un porta-esquis d'iman, que ens va sortir per uns 25 euros. Uiiiii tan barato, això vola al primer canvi a tercera. Doncs no! va aguantar com un campeón i això que de baixada vam pillar pluja, velocitat... no,no, doncs bé, tu, menos m'ho creia.

Doncs això, vam anar a dormir a la Cerdanya per esquiar a Andorra tot el diumenge. Jo només havia provat l'esquí un parell de vegades i no va ser de emoción vaya... no em va molar massa per no dir gens, però s'ha de provar de tot en aquesta vida i més per opinar...
Doncs com que s'ha de provar de tot, a això vaig anar, a provar l'snow. I mira por donde, que em va molar més que l'esquí.
Al principi fatal perquè no ens portàvem massa bé aquella taula i jo, la veritat, però al llarg del matí, la cosa va anar avançant i a l'última baixada només vaig menjar neu 3 vegades (comparat amb les 10-15 d'un principi...). I, seguint la tradició, la vaig liar mogollón als telesillasdelscullons. Em fan por i no sé baixar... és superior a mi. I tot el dolor corporal que tinc en aquest moment, és més dels talegos del telesilla que no dels cops de cul de l'snow...
A vore si l'any que ve ho torno a provar i ja va millor la cosa. Al Se li faria molta ilu. Ho tornarem a provar.
Per cert, adjunto foto de com va quedar la crema de cacau de la Nu incrustada a l'entrepà de bimbo després de 40.000 caigudes...

Per cert!! MOLTES FELICITATS, VANE!!!! Ja en són 30 !!! A mi em queden 20 dies!!! Aiiaiaiaiaiaiaiaiaia

1 comentari:

Gatxan ha dit...

Annaaaaaaaaa! El telecadira a mi també em fa moooooooooooolta por... M'he fottut alguna nata que fins i tot el pistero/telecadirero es despitxorrava. Ja veus, la dignitat a la meeeeeee. La resta del finde molt bé, no?