17 de març 2008

Llegint diversos blogs, entre d'altres el de Pinta tu Aldea, he trobat aquest ‘petit test’.
El que hi ha en negreta és el que t’ha de fer pensar la resta de la frase..

Jo sóc com sóc, es lo que hay
Jo llegeixo menys del que m’agradaria
Jo porto posat sempre, res
Jo tinc ganes de que arribi l’estiu
Jo visc en un pis de 40m2
Jo escolto música cada dia
Jo oloro certes coses i em transporten en el temps
Jo bec massa
Jo menjo més del que hauria i després no em sento bé
Jo faig dibuixets quan parlo per telèfon
Jo m’adormo al sofà cada dia
Jo ric molt, o això intento
Jo no entenc el funcionament de moltes coses
Jo miro i observo contínuament
M’agrada el sol
M’agradaria ser diferent en alguns aspectes
Jo escric molt millor abans que ara, i me jode...
Jo espero que surtin bé les coses
Jo sé que la vida és molt curta

1 comentari:

Anònim ha dit...

jo sóc... molt complicat.
jo llegueixo... molt poca cosa.
jo porto... sempre la bossa del curro amb mi.
jo tinc... 2 mixus i 6 o 7 peixos.
jo escolto... musica cada dia.
jo oloro... el café cada dia.
jo bec... massa (també)
jo menjo... poc sa i em fot
jo faig... poques coses per ser diferent.
jo m'adormo... sempre tard.
jo ric... molt amb la puert.
jo no entenc... moltissimes coses.
jo miro... pero sense veure-hi.
M'agrada... la nit
M'agradaria... ser diferent en moltes coses.
jo escric... molt poc
jo espero... ser feliç
jo sé... que está en les meves mans.