25 d’abril 2008

FACTOR SORPRESA

Vaig tenir un aniversari realment maquíssim.
El dissabte 19 els amics em van preparar un dinar de puta mare sense que jo sabés res... El Serg s'ho va currar mogollón, es va inventar una milonga d'una reserva a un restaurant (Bocavella, al ptje. bocavella) per nosaltres 2. Hi vam anar en bicing amb un solet que encantava... Quan arribem allà, veig que em porta a un portal totalment desconegut... i jo 'uiiiii', i jo res, fent-me la tonta que el factor sorpresa és molt guai i passa poques vegades, que cony. I quan vaig arribar dalt al pis del xev i la cris, pam! taula per 10, que guai. Hi érem tots.
Després futbol al bar i fins les tantes.
A l'endemà havia d'anar a dinar a casa els sogres perquè el serg ja era allà ajudant al seu pare fent no sé què. Pillo el bicing amb un resacón considerable i em planto allà.
'Pa, què hi fas aquí?'.. em vaig quedar glaçada. Tooota la family! havia baixat de riu sense saber res a dinar i passar el dia amb mi... i tot ho havia muntat el serg (2 tantos carinyo). Un altre dia maquíssim. Vaig estar tot el dia nerviosa com una nena petita de la sorpresa que m'havien donat. Per dos motius:
1.- Perquè jo sóc molt observadora i poques coses passo per alt, sempre li xafo les sorpreses al serg, pobre, ho clixo tot... mira, diga'm xafagaites... i realment aquesta me la van colar mooolt ben colada. I em va encantar, evidentment.
2.- I perquè sempre els hi dic a tots que no baixen mai a veure'ns a la city... que si no sóc jo que pujo no veig a ningú i realment em va fer molta molta ilu que baixessin a dinar.
Pastelet, regalets... mmmm
I l'endemà em va trucar el Vadó del Freakandó, una altra sorpresa del serg, que aquest any s'ho ha currat a saco...

1 comentari:

lin ha dit...

me n'alegro molt de què tot fos sorpresa, a mí també m'ha passat això de descobrir les coses abans de temps... i és una putada!
aquesta llista de "coses a fer" que tens coincideix bastant amb la meva! uff! però jo no m'ho apunto pq m'estresso!!
petonets maca!!