25 d’abril 2008

VAYA SEMANITA

  • El dia de Sant Jordi el capo ens va deixar plegar al migdia. Que guai. A més, amb el dia que feia... va estar molt bé. Al vespre vam anar al Camp Nou, hi havia un ambient brutal... dia rodó.
  • A l'Ai i a mi ens han trucat per anar a concursar al Bocamoll. Pim pam. Dilluns al matí grabem, però no s'emetrà fins al setembre... a veure si ens emportem alguna cosa!!! tic una mica nerviosa, tot s'ha de dir...
  • Ahir va venir l'Uri a sopar. Havia de ser un sopar típic d'entre setmana: abans de que xapi el metro pa casa. Què cony. Vam acabar al Zodiaco a veure al Di i allà vaig conèixer al Muchachito. Siiiiiii. Es veu que el seu germà sempre hi és i mira, ahir hi era ell i tot... i ens vam fer unes fotillos tots... jijiji que guai. És que m'encanta aquest home! En el seu moment ja li vaig fer un mini post i vam acabar a una disco que l'única que vaig pagar vaig ser jo, per ser dona. Total, hem dormit dues hores avui, però que nos quiten lo bailao. aquí us deixo una fotico del que em va escriure...


3 comentaris:

Gatxan ha dit...

Buenassssssss. Ja ens explicaràs què tal el Bocamoll, eh? M'ha fet molta gràcia, no coneixia a ningú que s'hagués apuntat a un concurs de la tele...

Núria ha dit...

I ja ens diràs el dia que surts!!! Que et veurem!!

L'aniversari sorpresa molt guai, nena! Segur que t'ho vas passar de conya! M'ha fet molta gràcia això d'anar amb "bicing amb un resacón considerable"...juasjuasjuas. Molt bo!
Bon cap de setmana!
Un petó.

Anònim ha dit...

Ei, flore!!!
MOLTA SORT demà al Bocamoll!!!!!!!
Petonetes