18 d’abril 2008

Poques coses a dir

- Quan vaig en cotxe amb el serx, em diu que m'agafarà torticulis de tant mirar cap dalt. I és que tinc una mania/hobbie de mirar els pisos, les cases i sobretot les terrasses. I quan és fosc i hi ha els llums encesos de les cases i la cortina no està passada.. uff, llavors ja és... m'encanta mirar/observar/espiar les cases. Mira, hi ha qui li dóna per una altra història (i millor no saber-ho pq, te'n dones compte que ets tant 'normal'...)
- M'encanta el BiCiNg. SÍ. Fa molt poquet que l'utilitzo però ja sóc tota una bona usuària i per 24€ tinc tot un any per utilitzar-lo. Que bé. M'encanta.
- Que bé que plogui. I que duri.
- Dilluns faig 30 anys i és un aniversari un pèl trist, perquè estic a zero ($). Aquest mes, entre el despilfarre d'Alemanya i la donació que hem fet als mossos, estem pelaaaats... no em puc permetre el luxe de pagar 4 birres a qui vulgui. Ni això! Cagunseuna! Però bé, resem que la renta arribi aviat que aquest any ve bollante i si a sobre el ZP ens 'regala' 400€, pago la/les rondes. Sí senyor. Animussssss (dedicat a la Gatxan, que li encanta).
Que plogui, que guanyi el Barça tant demà com dimecres, i que tingueu bon finderela.

10 comentaris:

horabaixa ha dit...

Hola,
De rebot he caigut per aqui, justament quan feia 2 hores que havies escrit aquest text.

Saps? on dius coses per fer. En tenim varies de comuns.

Nomès un petit "consell", per fer segons que, no cal tenir massa presa.

Per molts anys

Gatxan ha dit...

Nenaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Jo també faig això de mirar les cases de la gent... Sí, sí, i quan és fosc i pots fer el xafarder i veure com tenen els mobles i què hi fan les persones que hi viuen, és fantàstic...

Dios, tinc una vena voyeurista del copón.

Dilluns 21 en fas 30? Vale. Anotat. Mira't-ho des d'aquest punt de vista: a la penya blogera invitar-nos a una birra no et costarà ni 5.

Us han posat una multa?

Bon cap de setmana!

Marta ha dit...

Flor, moltes felicitats!!!! Que tinguis un BON DIA!!!! I les birres ja es faran, no pateixis!!!

30 petonassos!!!!

Martona

Ann ha dit...

moltes gràcies martona!! ;-)
m'ha trucat el badó i tot... petonets!!!

Anònim ha dit...

pastanga!!!

jo tmb miro les cases, pisos, les finestres... i com una mema hem faig el meu mon... amb dos segons de mirar una finestra hem puc arrivar a montar una historia surrealista!!!!

tema a comentar!!!

miau miau marramiau!

Núria ha dit...

Annaaaaaaaaa!!!

Per molts anys, maca!!
Que passis un feliç dia d'aniversari.

Un petó des de Girona!

lin ha dit...

anna moltes felicitats!! que ho disfrutis moooolt!!!

Marta ha dit...

Ei, wapetona!!! Aquest matí he estat escoltant la ràdio, però s'han atresat i he tingut que desconectar. Però, ara ho acabo d'escoltar!!! jajajaaj... que bo!!! És que t'agafen fora de joc i et quedes que no saps què dir, oi? jajajajaj... Però fa molta il·lusió!!!
Espero que el dia t'estigui anant de conya!!!
Smuakkkkkkkkkkkssss!!!!!

Ann ha dit...

moltes gràcies a totes !!! ;-)
doncs sí! el vadó m'ha deixat totalment fora de lloc... mmmm
un petonet a totes i gràcies de nou!

Gatxan ha dit...

NENAAAAAAAAAAA! Felicitaaaaaaaaaaaaaats! I animusssssssssss...jejeje! Espero que hagis tingut un dia collonut.

Molts petons!