13 d’abril 2008

30 de 30

Seguiré llistant; en aquest cas 30 fets/accions en 30 anys

1. Néixer en divendres, 3.100 gr i 52 cm
2. Créixer, tot i que no massa
3. Estudiar fins a un cicle superior, tot i haver aprovat la sele
4. Aprendre a nadar de ben petita
5. Fer dansa durant uns anys
6. Aprendre a tocar les castanyoles i la flauta, tot i que em vaig quedar als inicis (al piano no hi vaig arribar)
7. Aprendre a anar en bici i en moto
8. Treure'm el carnet de conduir a la primera en els 2 exàmens al 98
9. Treballar en 12 feines remunerades diferents
10. Fer classes de dibuix, català i repàs escolar (m'encantava fer la profe)
11. Enamorar-me
12. Fumar, entre d'altres vicis
13. Emborratxar-me en diveeerses ocasions
14. Perdre la virginitat
15. Independitzar-me als 21
16. Viatjar a 12 països diferents
17. Anar a viure a 130 km de casa
18. Banyar-me en aigues balears i gregues
19. Hipotecar-me
20. Tenir gossos, gats, hamsters, tortugues, cucs de seda, periquitos, peixos..
21. Trencar-me el canell, el colze i esguinzar-me el turmell
22. Viure en 4 pisos diferents, a part del pis i la casa dels pares
23. Fer de guia per Barcelona a adults i nens
24. Casar-me pel civil
25. Conèixer gent molt interessant i perdre'n de molt estimada
26. Actuar a una presó i a un psiquiàtric
27. Fer de voluntària
28. Mourem en patins, bici, moto, carro, tractor, cavall, cotxe, camió, tren, autocar, vaixell, avió... (em falta el globus, l'helicòpter i el submarí)
29. Anar al Camp Nou diverses vegades (és la vegada que he vist més gent al meu voltant)
30. Ser molt feliç i passar-m'ho molt bé durant aquests gairebé 11.000 dies (oidà!)