20 de maig 2008

ESTIC TRISTA

- la nostra càmera fa les fotos blanques i no sé perquè... no ho sabem arreglar... joder, pos está el horno pa comprar una altra!
- no trobo mai bicing quan surto del curro a la tarda... es lo que tiene currar a la part alta de bcn... totes tiren avall... i avui he llegit al diari que només n'hi ha 4500... I això que consulto a la web les que hi ha en cada parada... però res. Fa una alegria quan en pilles una!
- a sevilla tenim 2 baixes per motius laborals, ja som 7 només... i em sap molt greu que no vinguin aquest parell, snif snif
- tots els findes plou (que ja està bé!), i entre setmana un solet que es veu des de la finestra del curro...
- l'operació biquini va moooolt lenta (i amb 'petits' obstacles)
- em perdo part de ventdelplà el dilluns perquè arribo tard a casa
- m'han sortit moltes canes. sí, sí, pelos blancos (al cap), i d'un poc temps cap aquí... seran els 30?
- no m'arriba la renta i l'espero amb candeletes (tinc tantes coses previstes, que no m'arribarà per res)
- ja no pujo tant al terrat de casa a pendre el sol, a llegir... (a falta de terrassa...) perquè ara sempre hi ha chamaquitos posant i traient roba, i em ratlla una mica
- no puc borrar 3 jocs de l'ipod qe m'ocupen la meitat de la capacitat
- em falten caps de setmana per acontecimientos varios
- passo olímpicament de la súperbiciestáticamodernisimadelamuerte
- no aniré al concert de Morcheeba d'aquest divendres
- els peixos es mengen les plantes de la peixera i sembla la zona 0

1 comentari:

Gatxan ha dit...

Però no estiguis trista, dona!!!

1. Segur que la càmera es pot arreglar.
2. Així el bicing té més emoció: sorpresa!
3. Segur que, tot i les baixes, a Sevilla t'ho passes teta.
4. Pensa en els anglesos, que els hi plou tota la setmana totes les setmanes.
5. L'operació bikini és un mite. Segur que estàs guapíssima. I sinó, pregunta-li al Sergi.
6. Ventdelplà ja no és el que era...jejeje!
7. Les canes no són per l'edat, són per lo intensa que vius la vida. A gaudir-la!
8. Tot lo bo es fa esperar. Pensa en lo contenta que estaràs quan finalment t'arribi la renda...
9. Però et quedes a casa i els gats estan contents de que et quedis amb ells.
10. L'ipod és tonto.
11. Sip. Els capdesetmanes van buscats. Però pitjor seria que no tinguessis plans.
12. La bici superbiciestáticamodernisimadelamuerte és tonta.
13. Però aniràs a molts altres concerts.
14. Són peixos zen. No necessiten les plantes.

Jejeje! Molts petonets!