15 de maig 2008

Uff... ara feia molts dies que no escribia! I sempre tinc coses al cap de comentar i demés, però quan m'hi poso, ja no recordo ni per on anava, però vaya, a grans trets, alguna cosa 'remarcable'.


Finalment he començat el curs de Photoshop els dilluns i dimecres de 19 a 22h. M'agrada, i fins al juliol, puc aprendre'n molt, o això procuraré! La intenció és després de l'estiu continuar fent Freehand o algun programa similar i poquet a poquet aprendre una miqueta de disseny gràfic 'pel meu compte'. Ja aniré penjant els progressos a mode de muntatge...


Aquest cap de setmana hem celebrat els 30 anys, tres amics i jo. Vam anar a una casa de colònies. Érem uns 40 i estava tot més o menys planejat, però la pluja ens ho va fotre tot enlaire, tot i que al final, va estar molt molt bé. Ens van regalar un quadre personalitzat a cadascú i una ruta en buggie pel Priorat amb esmorzar i dinar inclòs. Planazo. ho farem el disabte 7 de juny. Us poso un parell de fotos, tot i que la qualitat és pèssima (no sé què cony li passa a la meva càmara), del regal i dels gots que vam fer per l'ocasió. Xulo, eh?


D'aquí 15 dies ja nem a tarifa-sevilla. Ole ole1 tinc ganes de desconnectar, la veritat. Serà un finde diferent amb tanta dona junta (9). Ja tenim la furgo (nem totes juntes!), l'hostal del primer dia a Tarifa, xulíssim, i l'alberg de l'última nit a Sevilla. Amb passeig a cavall per la platja de Tarifa inclòs! quin plan, eh! En faré crònica, que la cosa pot tenir teca.


I per últim, aprofiteu una de les coses que ofereix aquest finde, que hi ha un planazo genial.



1 comentari:

lin ha dit...

cap al sur la festa sempre està assegurada! per cert, a l'hostal on esteu a sevilla l'ha decorat núria mora, una artista que m'agrada molt. mira la web: www.nuriamora.com
ya contarás!
petons!