13 de juny 2008

tic aquí

fa uns mesos, si no un any, el meu cap va voler canviar tots els ordenadors de l'empresa (som 5 empleats) perquè 'volessin' (aishh la ignorància tecnològica ) perquè es pensava que, d'aquesta manera, amb un 'sol click', com deia ell, ho faríem tot. vaya, que la jornada de 8 hores de feina es reduiria a 3 i la resta ens podríem dedicar a captar nous clients, a millorar la metodologia de l'empresa, a renovar material... vaya... PUES NO!!! I UNS COLLONS!!!
Els ordenadors de l'empresa són una puta merda, quan no se't penja, et tanca una finestra que necessites, quan no et tarda en cargar un document que necessites adjuntar, et deix tirada enimg d'un document que portes la meitat currant-he, però, il·lusa de tu, no has pensat a guardar-te i se lo carga todo, perquè sí, i la recuperación de documentos está de baja...
Total, com ja us he dit en alguna altra ocasió, a la feina no puc penjar post, puc llegir però no puc ni comentar, ni penjar res... merdaaa!!! és quan passo més hores connectada a l'internete! a casa, no hi paro, i quan hi sóc està más que ocuapao, perquè, tot i q el Se treballa TOT el dia davant d'un ordenador, té un imant intern (jo penso q està a l'alçada de la faringe) q l'atrau a la màquina de red. En serio, és una obsessió. Dormiria entre tecles... sort que jo no sóc quadrada (sort!)
Amb tot això, vinc a dir que no tinc temps per escriure, tot i que sé i penso el que em ve de gust expressar, però perdo la memòria molt ràpidament (tot no es pot tenir en aq vida) i qn hi sóc, no sé per on anava...
total (i anant al gra d'una vegada), ara tic a casa dels garbanzito ( q per cert, m'han regalat una agulla de síndria q fa totalment ESTIU) , i he aprofitat i pam! lo plasmo! el què? ni idea, però perquè sapigueu q sóc aquí, q us llegeixo, q sé q em llegiu i q m'encanta...
mola mola mola la gramola... cuando suena con bebida para saber donde está la salida

2 comentaris:

Núria ha dit...

Jajajajaja... que bona, Anna!!!
Jo sóc com el teu home, estaria tot el dia enganxada!!
Pensa que per poder estudiar i concentrar-me, ara que n'estic fins als c...., li he de dir al meu xicot que s'enporti el router de casa!!!
Sóc un cas...

Per cert, boníssima la crònica del fine a Sevilla!!
Sobretot quan expliques que us va despertar el taxi... és que m'hi peto... imaginant-te!!

Un petonàs!!!!!

Anònim ha dit...

uffffff.... d'aixó se'n diu patinar, jejejjeje!
Per el que ets, pel que serás i per tot el que has estat per mi! T'estimo Puert!
Se