25 de juliol 2008

COSETES VARIES

  • Finalment no fem viatge aquest estiu. Normalment ens agafem les vacances al febrer-març, però aquest any, com que vam dir 'd'estalviar', ja vam dir que no faríem res; i ara a últim moment, ens és impossible improvitzar algo perquè els preus estan molt més cars i no ens surten els números... Sé que la nit del 9 al 10 dormo en algun lloc 'especial', però no sé a on, ja que el Se m'ha preparat una sorpresa pels nostres 12 anys (algo he pillao i és per Girona). També estarem uns dies al poble, uns dies al Delta, uns dies amb els de Tgn... ja farem, ja farem. I desconnectar! que és el que tinc més ganes!
  • Parlant de desconnectar... tinc unes ganes de començar vacances... uff, em sembla que és l'any que més les necessito. Només ens queda una setmana i serà molt tranquil·la, perquè gairebé tothom les comença avui, però això potser és pitjor perquè et passen les hores lentíssimes, però bé, serà un compte enrere!
  • Aquest cap de setmana és la Festa Major del poble. Pugen uns amics de l'insti del Se a passar el cap de setmana i a conèixer el poble, ja que sempre en parlava.. a vore com va, volem fer moltes coses, tant de dia com de nit, però d'això es tracta!
  • Aquesta setmana he fet salmorejo. Ho vaig provar al nostre viatge a Sevilla i em/ens va encantar. No m'ho pensava pas, però em va quedar boníssim! Molt millor a l'endemà de fer-lo, ja que si hi poses all, queda més fort i és més bo. És un molt bon acompanyant de carn, per exemple. I como no, vaig aprofitar per fer gaspatxo que em queda boníssim també. Aquesta setmana que ve, vull provar de fer la vichyssoise i fer més salmorejo que ja li he promés a la sogra.
  • Fa dies que no agafo massa el bicing, i en contra de la meva voluntat, sempre que vaig a buscar-ne, no n'hi ha mai... he de caminar un bon tros fins a la propera parada i a vegades desviar-me i tot, i em posa de mala llet, mira. No vull gastar-me tantes T-10...
Bon cap de setmana i bones vacances per qui ja hi sigui!

4 comentaris:

lin ha dit...

ei guapa! això també són bones vacances! podreu disfrutar dels amics, que al final és el més important, no?
venga, que sigui lleu aquesta setmana! per mi també és la última!

petonets!

Núria ha dit...

Mmmmmmmmmmmmmmmm... salmorejo!!!!
Que bo, Anna!! Envia'm una mica cap a Girona, que m'encanta...!

Quan torni de Galícia farta de tot, em sembla que només menjaré líquids... jejeje.

Un petonàs!!!!!!!

Gatxan ha dit...

Que bonic, una nit romàntica a algun lloc xulo xulo... mmmmmmmmmmm. I jo també començo vacances divendres que veeeeeeeeee! Alegria!!!!!!!!

Anònim ha dit...

ahhhhhh.... que será la sorpresa que et tinc preparada????
Saps que no puc donar pistes perquè a la mínima ja m'enganxes ( i ja se'm va escapar lo de sant feliu), per tant, haurás de seguir amb l'incognita fins el dia 9.
Apa doncs a trencar-se les banyes, jejejeje!
Serg