25 de setembre 2008

El que dóna de sí el dia de la Mercè

Va bé això de fer un parón a mitja setmana, i més, quan saps que el pròxim dia festiu no és fins al 8 de desembre... pufff! quina tardor més llarga aquest any! on són tots els ponts??
Pos eso, que un dia festiu dóna per molt, facis el que facis.
  • Dimarts a la nit vam anar a veure 'El niño con el pijama de rayas'. Al no llegir-me el llibre no sabia ben bé com anava la història, i la veritat és que la peli em va agradar, tot i que és dura, com tot el que toca el tema dels nazis i els jueus. Però us la recomano!
  • Ahir em vaig despertar a tres quarts d'onze... oohh que bé... Com que ara m'aixeco cada dia súper aviat (no sé si us he comentat que ens han canviat l'horari i fem intensiva tot l'any! de 8 a 16h! - està de cooonya-); em cundeix molt dormir quan puc... mmm..
  • Vam fer mogollón de coses per casa, coses d'aquestes que tens pendents... arreglar una persiana, un llum, un pomet del moble... però que et fa content tenir-ho fet (ho arrossegàvem de ves a saber quan...)
  • Vam anar a dinar a casa els sogres, que sempre està bé. A més, com que els divendres ja no surto a les 14h, no els veig mai, i és una manera de fer família, i el menú sempre és boníssim!
  • Per la tarda, poca cosa, Buzz amb la PSP, pel·li dolentota (Ruinas) i zapping a la TV i a dormir...
Dijous, demà divendres i finderela. Yuhuuuu!

2 comentaris:

Núria ha dit...

Ooooooooohhhhh... jo també vaig anar al cine a veure aquesta peli! Tela, tela, eh? Quina ploreraaaaaa més bèstiaaaaaaaaa!!!!!!!

Un petó!!!!

Núria ha dit...

Anna, com vas??
Fa dies que no dius res...
Va, xataaaaaa, explica'ns alguna cosa!
Un petó!