20 d’octubre 2008

l'any dels 30

Estic peeeerraaa com una mala cosa... mira, hi ha èpoques de tot.
Tinc el blog totalment descuidat. Hi vaig entrant, però no trobo mai el moment d'escriure o el que hi vull escriure, però ja toca.
A la feina, com no, vaig de cul, i ara que ens han canviat l'horari a jornada intensiva, tot i fer les mateixes 8 hores, sembla que em falti temps... i quan arribo a casa, a part de tombar una mica pel face (he de reconèixer que és un putu vici), poca cosa més faig a l'ordenador.
A més, aquests dies tic una mica liada perquè aquesta setmana el Serg fa 30 anys i estem preparant la moguda...
Anem aquest finde a una casa de colònies a celebrar-ho... farem una mica de tot, sing-star, concurs de disfresses dels 'anys 80', alguna sorpreseta més i una festeta, i diumenge, se'n tornem-hi a la city.
Ens fem grans... jolin... 30!
Jo em disfresso de Diana de V, em falta la metralleta, però per la resta, em sembla que ho tinc tot, no és massa complicat... ai ai aiii
Pot estar molt i molt bé, perquè n'he sentit cada un, que tela.. el llistó pot estar ben alt. I com a concurs que és, hi ha premis, com no.. a vore qui guanya. Ja us en faré cinc cèntims.

Bé, a vore si torno a pillar la carrerilla i ho tinc una miqueta més al dia.
Per acabar, una recomenació cinematogràfica:

LA HUELLA del Jude Law i del Michael Cain. L'hem vist aquest finde i m'ha molat molt.

Apa, salut per tothom

3 comentaris:

Gatxan ha dit...

Ala!!!!!!! Quin finde més xulo que us heu montat, no? I lo de Diana de V m'ha fet molta gràcia. Era l'arxidolenta de quan era petita, jejeje! Passeu-vos-ho moooooooolt bé i felicitats al Serg!

Núria ha dit...

Hombreeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Anna! Ja era hora, xata!!! No vegis el que ha durat aquest any el dia de la Mercè pels que llegeixen el teu bloc... jajaja.

Molt bé això de la festassa del finde, no? M'ha encantat el teu personatge, jo era fan de V!!!!!!!
Espero que vagis renovant més sovint, eh! Que et trobem a faltar!

Doncs a Girona divendres comencen les festes, així que si em vas llegint ja et posaràs al corrent!! perquè m'encanten les Fires de Girona a mi, vaig a totes aquests dies! ;)

Fins aviat!
Un petonàs!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Ja tenia ganes de llegir-te una micona...

Ens veiem dissabte! (però jo sense disfressa, perquè sóc jurat)jajajajaj!!!

Muakis