28 d’octubre 2008

30 no es fan cada dia

i per celebrar-ho.... només es pot fer a lo grande!

Vaya una hem muntat aquest cap de setmana... vam anar a una casa de colònies i per animar una mica la festa, vam fer un concurs de disfresses i el tema era els anys 80...
nivelazo donde lo haya! hi havia de tot:

- Duffy Man (1r premi)
- Abeja Maya i Willy (2n premi)
- Movida Madrileña (3r premi)
- Eva Nasarre (premi a la originalitat)
- Snorkels (premi al més currat)
- David el Gnomo (4t premi) i
- Diana de V (5è premi) - jo! jajajaj

A més: Mario Bross i Luigi, Pipi Calzaslargar, Blancanieves, princep i enanitos, ...

boníssim, fins i tot el jurat anava caracteritzat..
A nosaltres ens encanta disfressar-nos per qualsevol motiu, i com a més freak, millor, però aquesta vegada, ens hem superat...
A més, el cap de setmana en general ha sigut molt molt guai, i el principal... que el Serg no cap en ell de felicitat...

Feliços 30 solet!!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Geniale, va ser geniale!!! Gent vària, però tots ben avinguts!!!
Hi va haver molts moments: el dinar, la sobretaula, el pase del power-point i les llagrimetes, les disfresses... ;-))

Unknown ha dit...

buahhhhhh.... la millor festa d'aniversari de la meva vida! Irrepetible i aompanyat de tots els meus grans pilar. ELSA MEUS AMICS! Els que volia que hi fossin. Gràcies a tots per deixar-me aquest gran record dins meu. I gràcies a tú, Puert, per acompanyar-me tot aquest temps. T'estimo!!