24 d’octubre 2008

Prova superada!

Com una sísera (no sé si s'escriu així...) ! com una sísera!
com si ho hagués fet tota la vida!

Em vaig haver d'aixecar a les 4.30 perquè a les 5 tenia el taxi a la porta, i sense haver dormit gens, pels nervis de no dormir-me... (joder quin merder)

Total, vol perfecte, recullo el cotxe de lloguer, un corsa novet de conya, i ala! a la carretera!
Vaig anar a veure un parell d'instal·lacions, una a una punta i l'altra a l'altra de l'illa, o sigui que no vaig poder fer masses coses més que anar per la carretera.. però amb uns paisatges i un solet... oh! ja m'hi hagués quedat, ja!

I el dimecres, torne-m'hi, però aquesta vegada acompanyada i amb la disfressa de seriosa i professional.. ;)

Això, sí, abans de marxar, em vaig permetre el luxe de fumar-me un cigarret al solet observant la bahia de Palma. Aquí la mostra...


Em va encantar el rotllo aquest, la veritat. Viatjar sola, que no ho havia fet mai i per feina... aishh com li pilli el gustillo i el capo em cali... seré la viatjant de l'empresa, ja ho veig.

Apa, bon finde a tots/es! ja us faré la crònica del finde. Aleee

3 comentaris:

lin ha dit...

que bé que ho disfrutessis! és la primera vegada que algú em diu que s'ho ha passat bé en un viatge de feina! petons puert!

Núria ha dit...

Ooooooooooooooooh, nena!!!!!!
Quina foto!! Això és el paradís...

Quina enyorança de platja més gran que tinc, madreeeeeeeeeee!!!!!

Un petonàs!!

Gatxan ha dit...

Ei, molt bé, no? Me n'alegro que anés bé! Quan jo viatjava per feina i havia d'agafar un vol tan de matí tampoc dormia gaire. Em posava com una moto i sempre patia per si m'adormia... Ja ens explicaràs com ha anat el finde, eh?