29 de juny 2009

PANEROLES 2

Doncs la botiguera no tenia pas tota la raó!!!
Si que és veritat que la cosa es va reduir, i considerablement, però no pas del tot... :_ (
I com que tinc una germana que és química, doncs, vaig anar a la meva i em va passar un pot d'àcid bòric d'estranquis... ja està tot repartit en llocs estratègics i on no hi poden arribar els morrets del Mad i l'Ot (no fos cas que la liéssim i convertíssim a aquest parell en dos monstruets de color verd...!)
Ja us diré si m'ha funcionat o no, tot i que espero que aquest (asquerós) capítol acabi aviat!

2 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

Estem expectants de saber com acaba la història de l'àcid bòric! petons.

Gatxan ha dit...

A més del gag aquell del Polònia, l'àcid bòric no era allò que es deia que donaven als soldats per rebaixar-los-hi la líbido? juas, juas!!!!

Quin fàstic de bitxos! A veure si ara te'ls treus del damunt de veritat!