22 de juliol 2009

ORIGINALITATS

Com ja sabeu, sóc curiosa, i m'agrada tafanejar per diferents blogs, pàgines, revistes... tot el que em pugui documentar i encuriosir.
Llegint el blog de la Señorita Puri, un blog que segueixo molt i m'encanta (veureu que hi ha coses molt molt curioses i originals...) he vist un post que m'ha encantat.
Ara que tinc tants bebes al meu costat, en un any n'he concentrat 5, ho he trobat molt original i molt curiós: el disseny de la Charlotte Friis.

Gatxan! en pots pendre nota!

Amb el que m'agradava dibuixar i escriure quan jo era petita... m'hagués encantat! l'hagués fos aquest rotllo, per gran que sigui. I pensant amb la meva neboda, l'Èlia, faria el mateix... tot el dia escriu, dibuixa, fa fitxes... a vegades, prefereix estar sola fent la seva que no està jugant amb els amics, i té gairebé 7 anys.

Bé, preneu-ne nota que a vegades les idees s'acaben i pot ser una bona solució. ;)


3 comentaris:

nuski ha dit...

Ostres és ben curiós!! I ben pràctic!!
petó

Josep ha dit...

Compte amb els nebots, que són més llestos del que sembla.

Els meus nebots massa espavilats i tot!

Gatxan ha dit...

Brutal!!!!!!!!!! A mi també m'hagués encantat tenir un trasto d'aquests.... He mirat la pàgina web de la dissenyadora i resulta que és un invent de veritat...jejeje! Llàstima que no ho comercialitzen, oi? Estic segura que a la meva Èlia també li agradaria tenir-ho quan sigui una mica més gran...