12 de novembre 2010

ENS HAUREM DE POSAR AL DIA...

Em passa el temps volant que no me n'adono! Que en feia de dies que no escribia... i mira que entro diàriament 'a ver que se cuece'...

- Començarem per la Lia. Ja pesa 1300 gr! És tota una doneta i de moment, està tot bé. El petit ensurt que vam tenir sembla que ja estigui estabilitzat i tot vagi com ha d'anar.
I es mou moltíssim, però molt! Espero que tot el que es mogui dins, després no es mogui fora.
Estava una mica preocupada perquè em pensava que era molt petiteta, perquè no tinc gaire panxa i quan es mou, la noto, però em fa la sensació que encara té força espai per dins, però no, està en la mida que ha d'estar.
Quines ganes de veure-li la carona! Tant el Serg com jo estem frisosoooos! :)
Ja no queda res!

Ho comentava a la doctora l'altre dia, no m'he fet gens a la idea encara de que la cosa ja s'acosta, com que no tinc molta panxa i no em sento 'molt embarassada', no tinc massa massa la sensació que dintre de res ja la tindrem aquí. I, per tant, no tenim res, encara.
L'únic que tenim és el cotxet encarregat i la cadira del cotxe. Per la resta algun regalet dels amics (pitets, uns pantalons 'cagats' per anar com la mama, una jaqueta i un gorro de sudamèrica, cosetes pel bany...).
I al no canviar de pis, ens hem de redistribuir per donar la benvinguda a una més a la família, i de moment, tampoc hem fet res, però bé, tenim novembre i desembre.


- El Serg és un crack. Es va apuntar a un concurs i ha guanyat un viatge de 3 dies a Istanbul. Toma. En un principi ens van dir que s'havia de volar abans del 28 de desembre. Vaig preguntat al metge si hi havia problema i em va comentar que no, però que ho fes el més aviat possible. Però ara ens han dit que ho hem de fer del 6 de gener al 30 d'abril. No sé si es podrà escollir... i tampoc sé si és millor volar ara 'que no tinc cap preocupació' o bé després, a l'abril, que la nena ja tindrà un parell de mesos... no estaré pensant tot el dia amb la nena????


- Al curro estem passant per una temporada força dolenta. Per diversos factors, la meva comanya i jo anem sobrecarregades de feina i força disgustades amb les maneres. La "sort" que tinc és que el dia 23 de desembre serà l'últim dia que treballi, ja que m'hauria d'incorporar el dia 10 de gener i llavors ja em faltarà molt poquet per parir.


- Fa un temps, us vaig parlar de que a casa érem molts, doncs sembla que hem trobat la solució!
Després d'intentar-ho tot i veure com ens anàvem desesperant, ens van parlar d'aquest producte i sembla que sigui miraculós! de moment, sembla que funcioni... a veure el què dura!


I això és tot, de moment. Intentaré que el següent post no sigui per Nadal... ;)




2 comentaris:

Gatxan ha dit...

Hola guapa!!!!

La Lia és una campiona: 1.300kg!!! És guay això de notar-la, eh? Jo encara no em noto el nou bebito però en tinc unes ganes... Ho recordo de molt bon rollo en l'embaràs de La Bitxa.

I... ejem... d'això... Ets de les que té sort de tenir poca panxa????!!! Vale, potser a tu et faria gràcia tenir-ne més però et prometo que tenir-ne moooooooooolta no mola gens...jajaja!

I si d'alguna cosa et serveix la meva experiència, dir-te que tu tranquil·la que fins que no la tingueu aquí no te n'acabaràs de fer-te'n a la idea. Però millor així. Un bebé és un canvi molt brutal i poder-se anar mentalitzant de mica en mica ja va bé.

I felicitats pel viatge a Istambul!!!! De totes maneres, si hi aneu quan ja tingueu la Lia, millor que vagis pensant en emportar-te-la... jajaja!

Besitos!

isa ha dit...

:) me alegro mucho que hayas vuelto a escribir :)
dá pereza, pero hace bien!!
la verdad es te entiendo muy bien en Catalan, tanto hablado como escrito! Guay, no?
continua...