17 de març 2008

DESTINOS VARIOS

Ja he comentat alguna vegada les llistes que fa el Borja Prieto al seu blog (no us perdeu l'última).

Com que la setmana santa serà més casolana que altra cosa, 'llistaré' alguns dels destins on m'agradaria anar (sigui viable o no, ara o més endavant)

- Lisboa: fa mil que hi vull anar, ha de ser una ciutat molt maca, a més tothom que hi ha anat n'ha tornat encantat.
- Granada: un altre lloc on fa mil que vull anar... sé que m'encantarà.
- Amsterdam: lo mismo
- París: mon amour... m'agradaria conèixer la ciutat, sí
- Nova York: qui no vol anar-hi ?
- Argentina: em moriria... m'encantaria!
- illes Croàcia, Sardenya, Sicília, Madeira, Malta... m'encanten les illes!
- Costa oest dels EEUU
- Alaska
- Vietnam
- A les Illes Fiji...

que n'és de maco somiar... aiiii