16 de maig 2008

RECEPTA CULINARIA

Ja me'n vaig a dormir, però abans, RECEPTON del que he sopat. He flipat (ja em direu el què)
Spaguettis italianis per una banda bullits (jo hi poso, sal, 2 fulles de llorer, 1 pastillla 'avecrem' i orenga)
SALSA:
En fred: 2 llaunes d'atun, 1 d'anxoves, orenga i pebre ( a tu gusto). Ho omples d'oli d'oliva.
Minipimer
Afegeixes crema de llet, i minipimer, pq et quedi una crema.
Als spaguettis (o pasta preferida), escorreguda, i a l'olla de nou, hi poses mantega, ho barreges, i hi afegeixes la salsa. Remenes.
A part, hauras tallat olives negres a trossets petits i, ho afegeixes o ho poses en un bol, per qui no li agradin, i todo junto.
IM-PRE-SIO-NAN-TE
m'ha encantat, de veritat. Espero no haver-me oblidat de res.
Nanit

3 comentaris:

Núria ha dit...

Ostres, Anna... quina bona pinta aquesta recepta!! Les olives i les anxoves m'encanten!!!
Dos preguntes:
1) La crema de llet a "ojo cubero"??
2) Les anxoves de llauna??

Segur que ho provo un dia d'aquests, ja et diré què tal l'experiment...
Un petó!!!

Ann ha dit...

sí, sí, una ampolleta de crema de llet per exemple, i llavors ho vas provant i al teu gust. I les anxoves, una llauneta o un potet d'aquells escorregudes!
ja em diràs si et mola, jo els vaig trobar boníssims!!!
petonets!

Gatxan ha dit...

Nyam. Que bo, no? No m'estranya que tornessis tan contenta del sopar...jejeje!